Nač stahovat kalhoty? Volby jsou daleko.

Skály kolem Provodína

11.09.2009 23:43

Skály.

Můj vztah k těmto skalním útvarům lze shrnout pod jeden výraz - fascinace. Jako kluk jsem tu vyrůstal a zdejší skály bral jako samozřejmost. Líbily se mi i tenkrát, ale tak trochu jinak, než dnes. Teprve po letech jsem zjistil, jak jedinečná jsou to místa a jakou sílu vyzařují.  Tato fotografie se mi podařila cca. 4 km od domu. Uznejte, že mít něco tak nádherného za barákem, už stojí za to, aby člověk oželel výhody bydlení ve městě.

A teď si představte, že tato skála je jen jednou ze stovek v okruhu 10km. Ještě stále jste s bydlením ve městě spokojení? Tak to nechápu. Ale nevadí. Ty skály tu jsou a čekají na ty, kteří k nim přijdou, aby z nich načerpali energii. Nechtějte po mně mapu s trasou a vyznačenými skálami. To není k ničemu. Přijeďte a sami pro sebe objevujte místa a místečka, která vás pohladí po duši a na která se budete rádi vracet. Třeba z toho vašeho města, aby jste v něm pak zase nějakou dobu mohli žít spokojeně. Když pak zase jednou pocítíte stesk po klidu a kamenné kráse, budete mít kam se vrátit. Protože kdo jednou objeví Provodín, jezdit sem nepřestane.

Kontakt

Ivo

jaklisteywoslaf@seznam.cz

Provodín 109, 47167

733726054
Skype Ywoslaf

Vyhledávání

Produkty

Produkt #1

Toto je popis ukázkového produktu. Můžete jej libovolně editovat, případně odstranit.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode